Lubrifiant 100% sintetic avansat care asigura in acelasi timp o protectie ridicata si o economie de combustibil. Aprobat de GM (General Motors), Mercedes Benz, PSA (Peugeot Citroën) si VAG (Volkswagen, Audi, Skoda si Seat).
Proiectat special pentru autoturismele de ultima generatie, echipate cu motoare pe benzina si diesel, cu aspiratie naturala sau cu turbocompresor, cu injectie indirecta sau directa.
Pentru vehiculele conforme cu reglementarile de emisii Euro 4, Euro 5 sau Euro 6 si care necesita un ulei de motor ACEA C3, adică vascozitate ridicata HTHS (> 3,5 mPa.s) si "SAPS Mid" cu continut redus de cenusa sulfatata (≤ 0,8%), fosfor (0,07 ≤ x ≤ 0,09%) si sulf (≤ 0,3%) sau ulei de motor ACEA C2, adica o vascozitate scazuta la HTHS (> 2,9 mPa.s) si ulei "Mid SAPS" (≤ 0,8%), fosfor (≤ 0,09%) și sulf (≤ 0,3%).
Potrivit atunci cand este necesar un lubrifiant "Economie de combustibil": standardul ACEA C2. Acest lubrifiant este omologat in conformitate cu standardul PSA B71 2290 de catre PEUGEOT CITROËN AUTOMOBILE pentru vehiculele PSA pana la MY2017.
Compatibil cu convertoare catalitice (CAT) si filtre de particule diesel (DPF).
Poate fi nepotrivit pentru utilizarea in unele motoare. Consultati intotdeauna manualul de utilizare daca aveti dubii.
Scrie un review
Review-ul a fost trimis cu succes.